יזמים / בעלי עסקים קטנים

לתאום שיחת היכרות

מה זה ליווי יזמים / בעלי עסקים קטנים?

הדרך מחלום לעסק יציב שמייצר רווחים, רוויית אתגרים, מכשולים וחסמים. נמפה את הצעדים שיש לבצע כדי להקים את העסק שלך. בתהליך נבין את הצרכים הספציפיים של העסק והאתגרים של כל לקוח, נבנה תוכנית פעולה עסקית להגשמה ונפעל להוציא אותה אל הפועל.

דוגמאות:

לליווי יזמים / בעלי עסקים קטנים

  • מחלום לעסק
    חלום הוא מופשט, והדרך להגשמתו ולהפוך אותו לעסק היא שיטתית ועוברת דרך ארבעת השלבים הבאים: הגדרת החלום: אנו נעבוד כדי להבין את החלום להפוך אותו לקונקרטי ומוגדר, כדי שנוכל לזהות ולגזור עבורו מטרות SMART. אסטרטגיה: נפתח אסטרטגיה מותאמת אישית כדי לעזור לך להשיג את המטרות שלך. יישום: אנו נעבוד איתך כדי ליישם את האסטרטגיה שלך ולהוציא את העסק שלך לדרך. תמיכה: אני אהיה שם כדי לתמוך בך בכל שלב של הדרך, לספק הדרכה וייעוץ בזמן שאתה מגדיל את העסק שלך.
  • לבסס ולהגדיל את העסק שלך
    אני מאמין שלכל עסק קטן יש פוטנציאל לצמוח ולהצליח. המטרה היא לעזור לך למצות את מלוא הפוטנציאל שלך ושל העסק. אנחנו נעשה את זה באמצעות תהליך מיפוי כלכלי, נבחן את תזרים המזומנים ונבנה תקציב חדש. נבחן את התנהלות הקיימת נפתח אסטרטגיה מותאמת אישית כדי לעזור לך להשיג את המטרות שלך. יישום: אנו נעבוד איתך כדי ליישם את האסטרטגיה שלך ולהוציא את העסק שלך לדרך. תמיכה: אני אהיה שם כדי לתמוך בך בכל שלב של הדרך, לספק הדרכה וייעוץ בזמן שאתה מגדיל את העסק שלך.
  • בניית תהליכים עסקיים
    אחת הדרכים לשפר את העסק שלך, היא בניית תהליכים עסקיים. על ידי זיהוי הצרכים שלך, לעצב וליישם תהליכים חדשים, ולהכשיר את העובדים שלך על התהליכים החדשים.

שאלון - האם השירות הזה מתאים לך?

ממליצים

לקוחות

מאמרים

24

18

18

06

צור קשר

talktome@ronenfrieman.com I (+972) 545620662

קליניקה

רמת החייל, תל - אביב | מזכרת בתיה | Zoom

או השאר הודעה באתר

    תפריט נגישות